2015年8月7日 星期五

頑強亂草

亞太我一家最初搬入現居嘅時候, 我家個後花園有一個好壯觀嘅情景, 就係生滿幾尺高嘅亂草, (可惜當時我冇影低果個壯觀情景), 亞太我唔係吹水D草多到足夠一隻牛好幾個星期嘅食糧.

亞太我當時都花左好幾個禮拜嘅時間, 每日都要花好幾個鐘先至將個花園執到似樣一D, 不過當稍為將個花園執到似樣一D嘅時候, 嚴冬又將準備到臨大不列顛, 寒冬一到亞太同部超級剪草機就有好幾個月嘅時間唔洗做喇, 歎左好幾個月後春天一到花園又有一堆亂草等梗亞太同部超級剪草機喇.

以下呢張相係亞太今年第一次剪草嘅時候影當日係4月9號, 亞太同部超級剪草機合作將D草剪到好短, (可惜剪完唔記得影相).



不過5個禮拜後我家個花園又極速生長左一片亂草, XYZ......種瓜菜又唔見極速咁生長喎, 以下呢張相係亞太第二次剪草嘅時候影當日係5月15號, (可惜剪完草又唔記得影相, 冇計亞太年紀大冇記性.



頑強亂草生命力強生長速度驚人, 睇嚟亞太我同部超級剪草機係嚟梗嘅日子都有排唔得閒喇.


沒有留言:

張貼留言